Bazaar Ramadhan S’Mart Pandan Johor Bahru!

Tahun ni puasa Ramadhan korang dah pergi ke bazar? Hmm, petang ni nak pergi bazaar ramadhan dekat mana ek? Nah, jangan fikir panjang lagi ni admin cadangkan kat korang jom ke bazaar Ramadhan S’Mart Pandan Johor Bahru yang menjual dengan lebih dari 120 gerai bermula pada pukul 2.00 petang hingga 8.00 malam setiap hari sepanjang bulan ramadhan tahun ni.

Biasanya kalau korang ke bazar korang beli apa tu? Admin selalu akan cari murtabak, air katira, dan roti john! 3 makanan wajib akan dicari dan dibeli kalau admin ke bazar tau. Korang macam mana pulak? Sama tak dengan admin? Hehehe

Selamat mencuci mata untuk beli makana untuk berbuka dan selamat berbuka puasa!

59853975_2769512033065333_5125942445850230784_n
59754349_2769512879731915_6027027155781681152_n
60288404_2769494436400426_3284546265039241216_n
60241774_2769495783066958_5365475537907089408_n
60208282_2769491749734028_7189489157142478848_n
60146691_2769497069733496_504131535943761920_n
60123966_2769496426400227_4639015088605364224_n
60051021_2769496909733512_719810813430333440_n
59953320_2769492106400659_160015736826232832_n
59837267_2769491359734067_5721073232010805248_n
59792427_2769495273067009_2551967304111882240_n
59773711_2769493559733847_1175939484181594112_n
59773708_2769492269733976_3689663583446106112_n
59747869_2769497323066804_1723920986950074368_n
59742698_2769491606400709_1391322688097615872_n
59713809_2769492776400592_4674235108922753024_n

🗓 6 Mei 2019 – 2 Jun 2019 (Bazaar Ramadhan S’Mart Pandan) 
📍 S’Mart Pandan Johor Bahru (Lot G11, S’Mart Building, PTD 154509, Batu 7 1/2, Jalan Kota Tinggi, 81100 Johor Bahru)
 2.00 Petang hingga 8.00 malam
☎️ 07-352 8200 / 012 – 738 5882

0Shares